REZERWUJ ON-LINE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Od rana do wieczora!

71 725 53 15

Trądzik pospolity (łac.: Acne vulgaris) to przewlekła choroba aparatu włosowo-łojowego z towarzyszącym łojotokiem. W jej przebiegu występują zaskórniki oraz torbiele ropne. Trądzik  jest  najczęstsza  chorobą  skóry  -  dotyka  85%  chłopców  i 80% dziewcząt. Przyczyną jest zwiększona produkcja łoju, zablokowanie aparatu włosowo-łojowego, bakterie lub reakcja zapalna i immunologiczna.

Leczenie trądziku powinno być kompleksowe. Zabiegi SKIN MASTER PLUS wspomagają   walkę   z   trądzikiem   poprzez  głębokie  oczyszczanie,  nawilżanie  i poprawę krążenia oraz regenerację  skóry w obrębie zajętym chorobą.

Głębokie złuszczanie warstwy rogowej naskórka uwalnia pory od martwych komórek, nadmiaru łoju, bakterii, substancji toksycznych i pozostałości kosmetycznych. Regulują się procesy wydzielania sebum, ujednolica koloryt, wygładza i pobudza odnowa komórkowa.

SKIN MASTER PLUS zapewnia doskonałe nawilżenie i dotlenienie skóry, zewnętrzne jak i wewnętrzne. Przez zabieg oczyszczenia uwolniliśmy pory naskórka i droga do nawilżania skóry jest dużo łatwiejsza.
 Drgania stymulatora fali elastycznej, powodują że skóra staje się chłonna jak gąbka. Z łatwością wchłania preparaty nawilżające i odżywcze.

W trakcie zabiegu stymulujemy przepływ krwi, co w mgnieniu oka odżywia, dotlenia i obkurcza pory. Działanie symulatora bardzo skutecznie równoważy miejscowy metabolizm, szczególnie na skórze trądzikowej.

Terapeutyczny program wykorzystujący mikroprądy Lotti (MLM), powoduje silną aktywację lokalnego metabolizmu. Ma to szczególne znaczenie dla skóry trądzikowej z tendencją do bliznowacenia. Elektrody pobudzają w obszarze poddanym zabiegowi komórki skóry do rozmnażania fibroblastów syntetyzujących kolagen i elastynę prowadząc do silnej regeneracji i wzmocnienia skóry osłabionej chorobą.

LECZENIE TRĄDZIKU

Umów się na wizytę on-line!

Zarezerwuj termin

Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Służymy radą i pomocą.